مدیریت بیمارستان بنت الهدی جهت اکرام مددجویان مراجعه کننده به این مرکز فرآیند پذیرش بیماران محترم را تسهیل نموده است .
مراجعه کنندگان محترم قبل از مراجعه به بیمارستان مدارک زیر را همراه داشته باشید:
1- دفترچه بيمه( جهت بيماران بيمه( در صورت آنلاین بودن بیمه همراه داشتن کارت ملی
2 -كارت شناسايي يا شناسنامه( جهت بيماران آزاد )
3 -اصل نامه بيمه تكميلي ( درصورت آنلاين نبودن با بيمه تكميلي شما )
4 -اصل دستور پزشك جهت بستري
5- حضور ولي( پدر يا جد پدري ) جهت افراد زير 18 سال
6- حضور همسر با مدارك شناسايي جهت رضايت اعمال جراحي برداشتن رحم (هيستركتومي)، كورتاژ و بستن لوله هاي رحم و كيست تخمدان و كليه اعمال مربوط به زنان ضروري مي باشد.
مراحل پذیرش:
1- مراجعه به واحد پذیرش و ارائه مدارک بستری
2- مراجعه به صندوق بیمارستان و پرداخت هزینه
3- تکمیل فرآیند پذیرش با توجه به برگه راهنمای ارائه شده (اخذ شرح حال بیمار توسط پزشک، انجام رادیوگرافی نوار قلب، آزمایشات و رؤیت بیمار توسط کارشناس بیمه و… )
4- قرار گرفتن در لیست انتظار اتاق عمل و رعایت توصیه های همکاران واحد پرستاریتوجه: تا زمانیکه کارشناس بیمه بر بالین بیمار جهت تائید بیمه و تحویل دفترچه حضور نیاورده است از مراجعه به پذیرش و دریافت دفترچه بیمه بیمار جدا خودداری نمائید اولیت اول در بیمارستان حفظ دفترچه بیمار جهت تأیید توسط کارشناس بیمه می باشد.
توجه: چنانچه بیماران در هنگام پذیرش به هر دلیل موفق به ارائه معرفی نامه از بیمه تکمیلی نشده باشند، در زمان ترخیص راهنمایی لازم جهت دریافت کپی مدارک انجام می پذیرد.
توجه: تا زمانيكه كارشناس بيمه بر بالين بيمار جهت تائيد بيمه و تحويل دفترچه حضور نياورده است از مراجعه به پذيرش و دريافت دفترچه بيمه بيمار جدا خودداري نمائيد اوليت اول در بيمارستان حفظ دفترچه بيمار جهت تأييد توسط كارشناس بيمه مي باشد.
توجه: چنانچه بيماران در هنگام پذيرش به هر دليل موفق به ارائه معرفي نامه از بيمه تكميلي نشده باشند، در زمان ترخيص راهنمايي لازم جهت دريافت کپي مدارك انجام مي پذيرد.
راهنماي ترخيص:
مراجعین محترم ضمن آرزوی سلامتی و بهبودی کامل شما و با تشکر از انتخاب این مرکز جهت درمان بیماریتان توجه داشته باشید ارائه دستور ترخیص توسط پزشک معالج به معنای ترخیص آنی شما نمی باشد و این فرآیند حدود 2 ساعت به طول می انجامد.
مراحل ترخيص:
1- صدور دستور ترخیص توسط پزشک معالج
2- بررسی پرونده بالینی توسط پرستار مربوطه
3- انجام اقدامات درمانی و آموزشی نظیر انجام پانسمان در صورت نیاز- ارائه آموزشهای حین ترخیص و …
4- ثبت پرونده در سیستم اطلاعات بیمارستانی توسط منشی
5- بررسی و صدور صورتحساب توسط متصدی واحد ترخیص
توجه: بیمارانی که توسط کارشناس بیمه رؤیت نشوند، ترخیص آنها به صبح روز بعد پس از رؤیت کارشناس موکول خواهد شد. لذا در زمان پذیرش حتما دفترچه را به مسئول پذیرش تحویل دهید تا به مشکل برخورد نکنید.
6- فراخوان همراه بیمار جهت انجام تسویه حساب مالی و دریافت برگه ترخیص
7- ارائه برگه ترخیص به منشی بخش